Poradnik:Jak stworzyć wóz do lansu

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
Medal.svg
Ten człowiek nie przeczytał naszego poradnika. Siara jak nic
To nie jest dobry tuning

Każdy myśli o posiadaniu wypasionej fury, ale nie każdy wie jak w takową się zaopatrzyć. W dzisiejszych czasach prawdziwie zajebisty samochód nie może być zwykłym seryjnym modelem. Spójrzmy prawdzie w oczy, lans staje się coraz bardziej skomplikowany. W tej dziedzinie należy bardzo uważać, robić wszystko ze smakiem, aby nie było siary. Dzisiaj nie wystarczy seryjny wóz, teraz trzeba mieć wóz stjuningowany jak to się mówi w wielkim świecie.

Lecz jak to zrobić? Jest wiele stylów tjuningu: japoński, niemiecki, garażowy. Dla początkującego, wybór i trzymanie się odpowiedniego stylu tak, aby nie było siary, jest, nie ukrywając, trudne, aczkolwiek, dzięki pomocy najznamienitszych specjalistów półświatka tjuningu, stworzyliśmy ten poradnik, który rozwieje wszelkie wątpliwości. Wystarczy, że będziesz kierować się wskazaniami ukazanymi w tym tekście, a twoja fura będzie najzajebistsza na ośce, a może nawet w dzielnicy. Dyski czekają, aby pod nie podjechać. Więc, zaczynajmy.

Poradnik ten dotyczy kompleksowego tjuningu. Tyczy się właściwie każdej jego dziedziny, dzięki temu nie będziesz musiał zaglądać do innych źródeł i przez to tracić czasu, który możesz przeznaczyć na pracę nad swoim furaczem. Oczywiście niektóre elementy poradnika możesz pominąć. Np. całkowita przebudowa silnika nie jest potrzebna, do popisywania się przed lachonami, które i tak w życiu nie zajrzą pod maskę naszego wozu. Tak więc wystarczy porządna nakładka na wydech i gang będzie właściwie taki sam, a skoro nie widać różnicy to po co przepłacać.

Przygotowania

GWAŁT NA PSIE

Visual tuning

WYRUCHANIE ADMINA

Koniec

POBIEGNIĘCIE DO MAMY BO WANDALIZUJO NONSE