Poradnik:Jak stworzyć wóz do lansu: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
Linia 17: Linia 17:
==Koniec==
==Koniec==


POBIEGNIĘCIE DO MAMY BO WANDALIZUJO NONSE
W gruncie rzeczy to wszystko czego potrzebujesz. Tak odpicowana fura będzie istnym klejnotem na każdej dysce, który przyciągać będzie niezliczone tabuny lachonów. Oczywiście nie zostały tu wyczerpane wszystkie tematy, toż to [[praca magisterska|prace magisterskie]] można na ten temat pisać. Lecz możesz być pewien, że stosując się do tych rad nie zginiesz.

Witaj w świecie wielkiego tuningu, niech Moc będzie z tobą.
[[Plik:Nuclear fireball.jpg|right|thumb|200px|<s>Nie</s>odpowiadamy za skutki tuningu]]

[[Kategoria:Poradniki|Stworzyć wóz do lansu]]

Wersja z 02:40, 9 mar 2014

Medal.svg
Ten człowiek nie przeczytał naszego poradnika. Siara jak nic
To nie jest dobry tuning

Każdy myśli o posiadaniu wypasionej fury, ale nie każdy wie jak w takową się zaopatrzyć. W dzisiejszych czasach prawdziwie zajebisty samochód nie może być zwykłym seryjnym modelem. Spójrzmy prawdzie w oczy, lans staje się coraz bardziej skomplikowany. W tej dziedzinie należy bardzo uważać, robić wszystko ze smakiem, aby nie było siary. Dzisiaj nie wystarczy seryjny wóz, teraz trzeba mieć wóz stjuningowany jak to się mówi w wielkim świecie.

Lecz jak to zrobić? Jest wiele stylów tjuningu: japoński, niemiecki, garażowy. Dla początkującego, wybór i trzymanie się odpowiedniego stylu tak, aby nie było siary, jest, nie ukrywając, trudne, aczkolwiek, dzięki pomocy najznamienitszych specjalistów półświatka tjuningu, stworzyliśmy ten poradnik, który rozwieje wszelkie wątpliwości. Wystarczy, że będziesz kierować się wskazaniami ukazanymi w tym tekście, a twoja fura będzie najzajebistsza na ośce, a może nawet w dzielnicy. Dyski czekają, aby pod nie podjechać. Więc, zaczynajmy.

Poradnik ten dotyczy kompleksowego tjuningu. Tyczy się właściwie każdej jego dziedziny, dzięki temu nie będziesz musiał zaglądać do innych źródeł i przez to tracić czasu, który możesz przeznaczyć na pracę nad swoim furaczem. Oczywiście niektóre elementy poradnika możesz pominąć. Np. całkowita przebudowa silnika nie jest potrzebna, do popisywania się przed lachonami, które i tak w życiu nie zajrzą pod maskę naszego wozu. Tak więc wystarczy porządna nakładka na wydech i gang będzie właściwie taki sam, a skoro nie widać różnicy to po co przepłacać.

Przygotowania

GWAŁT NA PSIE

Visual tuning

WYRUCHANIE ADMINA

Koniec

POBIEGNIĘCIE DO MAMY BO WANDALIZUJO NONSE